Vacature:

Support Engineer

Informatie

💶 € 2200 - € 3000

🧭 Randstad

🎓 Junior - Medior

🕔 32 - 40 uur

📝 Detachering

Solliciteer

✔ Binnen 48 uur reactie

✔ Leaseauto

✔ Doorgroeimogelijkheden

Contact     

Rekha

  • Naast diepgaande kennis van ICT, ben jij enthousiast en leergierig en haal je een kick uit het ondersteunen van gebruikers en delen van kennis.

    Verder kun jij je vinden in de volgende kenmerken:

    • Minimaal mbo 4 ICT diploma;

    • Een aantal jaar stage- of werkervaring op de Servicedesk;

    • Goede beheersing van Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift;

    • Kennis van serversmanagement tooling, zoals TOPdesk;

    • Je bent communicatief en klantgericht;

    • Je wilt jezelf graag verder ontwikkelen en bent leergierig

    • Je gaat graag proactief te werk en bent een echte teamplayer;

    • Bij voorkeur in bezit rijbewijs B.

    • Een marktconform salaris;

    • Afwisseling binnen de detachering;

    • Projecten binnen een straal van 45 minuten reistijd;

    • Opleidingsmogelijkheden om jezelf in korte tijd te kunnen ontwikkelen;

    • Een persoonlijke jobcoach;

    • Doorgroeimogelijkheden;

    • Een goede pensioenregeling;

    • Leaseauto;

    • 25 vakantiedagen;

    • 8,33% vakantiegeld;

  • Als Servicedesk Medewerker ga je vol enthousiasme technische vraagstukken te lijf. Je bent het eerste aanspreekpunt voor gebruikers en draagt zorg voor een soepel lopende ICT afdeling. Jouw missie? Eindgebruikers met een glimlach!

    Als Support Engineer bij BORN-IT Professionals werk je op locatie aan de ICT infrastructuur van onze opdrachtgevers (detachering). Je komt in aanraking met diverse omgevingen, leert hiervan en laat zien dat de cruciale factor op elke ICT afdeling, de mens is! Wij investeren in jou om het beste uit jezelf te halen. Dit doen wij met een persoonlijke coach en een gedegen opleidingsplan, zodat wij samen jouw doelen en ambities kunnen realiseren!

    Werkzaamheden:

    • Gebruikers te woord staan;

    • Bieden van remote en on-site support;

    • Aannemen, analyseren en registreren van gebruikersvragen;

    • Registratie van incidenten en aanmaken van tickets;

    • Oplossen van problemen en vaststellen prioriteiten;

    • Bewaken van changes en incidenten;

    • Proactieve monitoring om problemen voor te zijn;

    • Aanvullen en up-to-date houden van CMDB;

    • Uitvoeren standaard changes;

    • Actieve bijdrage leveren aan optimalisatie van de ICT infrastructuur van onze klanten.

  • Als Support Engineer bij BORN-IT Professionals werk je op locatie aan de infrastructuur van onze opdrachtgevers. Je komt in aanraking met diverse interessante omgevingen. Wij zoeken Support Engineers die zich snel kunnen aanpassen en zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken.

Solliciteer en groei door.